PRIME-TIME® SEO jeszcze lepsze efekty promocji w Google
Stworzenie prezentacji internetowej i umieszczenie jej na serwerze nie zapewnia stronie sukcesu w sieci. Nikt nie zagwarantuje, że znajdzie się choćby w pierwszej setce wyników wyszukiwania na wybrane słowo kluczowe. Szczęściu trzeba pomóc. Należy wdrożyć zespół czynności mających pomóc serwisowi na wspięcie się na wyżyny. Wspomniany zespół działań to optymalizacja. Cóż to takiego? Jest to praca nad kodem witryny i jej treścią. Warstwa programistyczna powinna być wyraźnie podzielona na część odpowiadająca za semantykę, czyli html i część zarządzającą warstwą prezentacji. Dzięki optymalizacji późniejsze pozycjonowanie staje się łatwiejsze i wcześniej daje zamierzone wyniki. Praca nad kodem strony to również dbanie o objętość plików. Ich waga wpływa na szybkość, z jaką przeglądarki odczytują i wyświetlają dane serwisu. Optymalizacja stron internetowych to również praca nad treścią. Teksty powinny być oryginalne i niepowtarzalne oraz stanowić wartość dla odwiedzających. Pozycjonowanie i optymalizacja to także obróbka grafiki. Przeładowana grafika spowalnia ładowanie strony jeszcze skuteczniej niż inne pliki. Warto popracować nad zdjęciami, żeby zyskać na objętości całego serwisu. Praca nad słowami kluczowymi to też optymalizacja i pozycjonowanie. Zbyt duża ilość słów tego samego rodzaju może wpłynąć negatywnie na ocenę treści.
Od czego zacząć?
Nierozerwalnym terminem związanym ze stronami internetowymi, jest ich pozycjonowanie. To dzięki podejmowanym działaniom, administratorzy mogą wywołać zwiększony ruch, który pochodzi z popularnych wyszukiwarek. Klasyczne czynności opierają się na generowaniu konkretnych, popularnych od wielu lat fraz, które mogą być użyte przy poszukiwaniu interesujących treści przez kolejnych internautów. Dzięki zaszyciu w wartościowych treściach słów kluczowych, można zyskać wyższą pozycję w przypadku wyszukiwania stron o podobnej tematyce.
Trzeba jednak pamiętać, że konkurencja również nie ustaje w promowaniu swoich produktów i usług. Robiąc to dokładnie w ten sam sposób, kolejne przedsiębiorstwa próbują stworzyć strony internetowe, które lepiej przedstawiają się na tle innych firm. Nie jest to jednak łatwe, dlatego należy uznać, że pozycjonowanie stron to nie jednostkowe działania, a długofalowa, nieustająca strategia. Tym samym należy przyjąć, że tylko dzięki regularności i jakości, da się stworzyć stronę internetową, która faktycznie może przyczynić się do zwiększenia zysków ze sprzedaży.
Jakie działania podejmować?
Podążając za trendami, należało wyznaczyć kolejne granice, które są możliwe do przekroczenia przez przedsiębiorstwa w celu promocji swoich produktów lub usług. To finalnie się udało. Odkąd strategia PRIME-TIME® SEO zaczęła funkcjonować, odkryto nowe możliwości powodujące otwarcie kolejnych drzwi do świata internetowego marketingu. Przede wszystkim całość projektu słusznie bazuje na przekonaniu, że tylko odwiedzane strony internetowe pozwolą na wygenerowanie konkretnego zysku. Jest to oczywistość, natomiast bez tego, nie można snuć planów na temat wypracowywania dodatkowego przychodu z pomocą witryny.
PRIME-TIME® bazuje na wieloletnim doświadczeniu firmy Media Click, która dzięki niemu daje możliwość rozwoju narzędzia na różnych płaszczyznach. Dzięki innowacji możliwe jest zastosowanie strategii bez względu na branżę, z uwzględnieniem realnych potrzeb swoich klientów. W końcu, odpowiadając na ich potrzeby, właśnie po to powstał opisywany projekt.
Jak działa PRIME-TIME®?
Strategia PRIME-TIME® kreowana jest po dogłębnej analizie danej strony internetowej oraz określeniu potrzeb grupy docelowej jej właściciela. Co istotne – całość działań tworzona jest na podstawie indywidualnej sytuacji. Szablonowe podejście jest w tym przypadku zdecydowanie niepożądane, więc nic dziwnego, że w przypadku tego innowacyjnego rozwiązania, nie ma w nim na to miejsca Tym samym znacząco zyskuje się przewagę nad klasycznym pozycjonowaniem, a ponadto wybija się na tle konkurencji. Głównym zadaniem strategicznym jest zwiększenie widoczności serwisu klienta w wyszukiwarce Google. To natomiast generuje ruch na stronie, który – rzecz jasna – zwiększa sprzedaż oferowanych na niej produktów i usług.
Działania spod szyldu PRIME-TIME® uwarunkowane są w oparciu o solidne rozpoznanie w zakresie określenia potrzeb konsumenckich oraz weryfikacji czego dokładnie użytkownik poszukuje w wyszukiwarkach internetowych. Analizowana jest zmiana wyszukiwanych przez Internautów słów kluczowych. W przyjętych działaniach marketingowych należy bowiem używać tych fraz, które będą przekierowywać do konkretnych podstron wybranych produktów. Drugą ważną rzeczą jest z kolei pozycjonowanie grafik. To również znacząco zwiększa szansę na poprawę konwersji, ponieważ część osób szczególną uwagę zwraca na grafiki i w ten sposób podejmuje decyzje zakupowe. Dzięki innowacyjnemu podejściu można bez wątpienia stworzyć unikalną witrynę, która będzie chętnie odwiedzana przez kolejnych użytkowników. Cel zawsze będzie pozostawał ten sam – zwiększenie przychodów firmy.