#HYDROeduwsparcie – pomoc w nauce zdalnej
#HYDROeduwsparcie – pomoc w nauce zdalnej
Hydropolis rozpoczęło inicjatywę #HYDROeduwsparcie. Specjaliści, pracujący dla wrocławskiego centrum edukacji ekologicznej, pomogą uczniom w nauce za pośrednictwem internetu. W ramach tego projektu edukatorzy postarają się odpowiedzieć na pytania uczniów i znaleźć rozwiązania problemów, związanych z nauką zdalną.
Edukacja to podstawa
Jak można wywnioskować po samej nazwie, praca Hydropolis związana jest z wodą, ale program #HYDROeduwsparcie zawiera dużo więcej. Poruszane będą zagadnienia związane z różnymi przedmiotami szkolnymi, w tym matematyką, biologią, geografią czy językami obcymi. Eksperci postarają się także odpowiadać na pytania z takich przedmiotów jak historia, sztuka, WOS a nawet wezmą pod uwagę naukę wczesnoszkolną.
Na czym polega pomoc?
Pracownicy będą pomagać uczniom rozwiązywać pracę domową, a także wesprą ich w przygotowaniu do kartkówek i sprawdzianów. Ze względu na pandemię koronawirusa Hydropolis musiało zawiesić swoją stacjonarną działalność, ale to nie przeszkadza edukatorom w pełnieniu swojej misji. Jak wiadomo, Wrocław jest miastem zaangażowanym w rozwój edukacji, a wiedzą to także przedstawiciele centrum edukacyjnego. Dlatego właśnie jego pracownicy będą pełnić dyżury online, podczas których wesprą młodzież szkolną. Jak mówi sam wiceprezes MPWiK Wrocław, Marcin Garcarz, edukatorzy Hydropolis zmienili jedynie kanał komunikacji, a swoje zadania nadal zamierzają wykonywać dzielnie.
Jak wziąć udział w #HYDROeduwsparcie?
Aby nasze dziecko mogło skorzystać ze wsparcia, jakie oferuje hydropolis w ramach akcji #HYDROeduwsparcie, musimy skorzystać z systemu rezerwacyjnego. Do tego służy internetowy formularz, w którym podajemy wszystkie istotne informacje i umawiamy się na konkretną godzinę. Edukatorzy pełnią dyżury w dniach roboczych, a godziny ich pracy to 8:00-18:00.
Wiola Samborska, pełniąca funkcję kierowniczą w CEE Hydropolis, wyjaśnia, że aż kilkunastu pracowników będzie do dyspozycji uczniów. Są oni wykwalifikowanymi edukatorami, którzy w pracy realizują swoje pasje. Zostali oni również przeszkoleni przez pedagogów, aby wiedzieć, jak zachować się w sytuacji, gdy uczeń poruszy temat problemów w domu lub w innych trudnych momentach.